1. Tato (niekwestionowany nr.1) 2. 13 posterunek 3. Sara
1.13 posterunek 2. Show 3.I kto tu rządzi Reszta to dno i sam on jest dnem.
A "Tato" widziała ? niewidziała !
widziałam ale to dla mnie horror był.
Bo ? ja widziałem tam dramat obyczajowy...
Najlepsze: 1.Tato (genialny) 2.Sara 3.Trzy minuty 21:37 Najgorszy z najgorszych: 1.I kto tu rządzi ? (Po prostu g.ówno nad gównami, nawet Boguś nie uratował)