Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
. . 1 - Przygody Tomka Sawyera - 7 2 - Zwariowana dziewczyna - 7 . 3 - The Fuzzy Pink Nightgown - 6 4 - Visit to a Small Planet - 6 . 5 - Żołnierski blues - 5 . 6 - Dr Goldfoot and the Bikini Machine - 3 .